Festa de la Santedat ”Hollywins” i Castanyada

Estem veient com en el nostre mon globalitzat s’imposa una manera de fer i viure que no té res a veure amb tot allò que fins ara havíem viscut. Hi ha un cert oblit i voluntat de canviar les nostres tradicions, un exemple son les celebracions de la Castanyada, els difunts i Tots Sants. Per això, el proper dissabte 29 d’octubre a l’escola La Presentació, tindrem l’oportunitat de trobar-nos com a comunitat parroquial per celebrar la Castanyada. La primera activitat serà pels més menuts, a partir de 6 anys, podran gaudir de 17:00h a 19:00h de la festa de la santedat o “Hollywins”, on jugaran i aprendran com l’exemple dels sants ens ensenyen el camí de la felicitat.
En acabar la missa de vigília, a les 21:00h, esteu convidats a participar, al sopar botifarrada, també a l’escola de les Franciscanes. A més del sopar també podrem gaudir, després del temps de pandèmia, de la fraternitat i la companyia de les persones que fem comunitat al nostre poble, també podrem tastar els fruits que la tardor ens ofereix: castanyes, moniatos i pels més dolços, panellets. Per últim, també podrem col·laborar amb la rehabilitació del Campanar, els beneficis del sopar seran per ajudar en les obres. Podeu adquirir els tiquets al despatx parroquial i en acabar les misses.